Odbijam te same pytania do ciebie - jak z tobą? :>
// Ja sobie studiuję filologię angielską ze specjalizacją językoznawczo-nauczycielską. Z pracą super, bo jest ogromny popyt na nauczycieli. Swoją pierwszą taką prawdziwą robotę dostałam już na pierwszym roku studiów - byłam lektorem angielskiego w szkole online. I to taka ironia losu w pewnym sensie, bo jak w liceum wybierałam kierunek studiów, to tak niechętnie poszłam na tą anglistykę, bo uznałam, że w tych czasach wszyscy mówią po angielsku, więc nie będzie po tym roboty XD A tutaj okazuje się, że wręcz przeciwnie - jest o c z e k i w a n i e, że każdy młody człowiek powinien mówić w niezłym stopniu po angielsku, ale rzeczywistość jest często inna, dlatego jest bardzo wysoki popyt na dobrych nauczycieli. To raczej specjalność tłumaczeniowa się o takie rzeczy martwi, bo trzęsą portkami czy jak już skończą te studia i dostaną uprawnienia, to zawód tłumacza nie będzie już w pełni zastąpiony przez sztuczną inteligencję XD
Tak że, mimo wszystko, wydaje mi się, że los takiego typowego humana wcale nie jest taki zły :D