Generalnie, chyba już wszystkie aspekty tej sytuacji były poruszone. Od siebie powiem, że jest mi po prostu przykro, że firma potraktowała nas tak, a nie inaczej i że to wszystko jest na zasadzie "byle by było i jakoś to szło".
10% zwrotu za doładowania to nieśmieszny żart. Wiadomo, że można stwierdzić, że przecież nic nam nie są winni, bo i tak chroni ich regulamin, więc powinniśmy się cieszyć, że cokolwiek dostaliśmy ale nie oszukujmy się - taka rekompensata to marna rekompensata za pieniądze, które wiele osób włożyło w tę grę.
Sama droga odzyskiwania doładowań też pozostawia wiele do życzenia. Ja miałam to szczęście, że odzyskałam zwrot w miarę szybko ale widzę, że naprawdę wiele osób ma z tym problem i czeka na odpowiedź od supportu, która jednak nie przychodzi. W tej sytuacji firma powinna oficjalnie ogłosić, jak wygląda sytuacja i przedłużyć butik albo jakoś usprawnić pracę supportu, żeby wiele osób mogło uniknąć niepotrzebnego "stresu" związanego z oczekiwaniem na jakąkolwiek odpowiedź.
Tu też pojawia się kwestia informowania - niestety, w tym przypadku również jestem rozczarowana. Pojawiały się jedynie szczątkowe informacje, a każda kolejna wiadomość nie wnosiła za wiele. Najwięcej można było się dowiedzieć z wiadomości, które gracze pisali na Instagramie do firmy albo też od Chino. A właśnie te wszystkie informacje od początku powinny zostać zawarte w komunikatach.
I chyba ostatnia kwestia, to te 1000 maany na start. Niby łaskawie to dostaliśmy ale przecież każdy nowy gracz taką ilość dostaje, więc w sumie to nie jest nic niezwykłego. De facto, w ramach rekompensaty mamy tylko te 350 tys. antycznych monet i 100 ZM. Plusem sytuacji jest jedynie to, że odcinki TO przechodzimy za te "guziki" ale mimo wszystko, przechodząc je i tak musimy wydawać w niektórych sytuacjach maanę, bo do wykonania zadań potrzebne są rzeczy z butiku, których nie da się kupić za tą antyczną walutę. Dlatego cieszyłam się, kiedy pojawiały się odcinki, w których dostawaliśmy maanę, bo to rekompensowało te wydatki. Radość jednak za długo nie trwała, bo firma postanowiła maanę z tych odcinków zamienić na "guziki", żebyśmy jej przypadkiem za dużo nie odłożyli na NE...
A, no i jeszcze nie dostaliśmy kompletnie nic za czas niedziałania gry, kiedy nie mogliśmy się logować. Uważam, że z czystej przyzwoitości mogliby nam chociaż tyle "dodatkowej" maany dać - to nie byłaby za duża ilość, więc firma nie byłaby szczególnie stratna, a dla nas to zawsze coś.
Na zakończenie, życzę wszystkim cierpliwości i mam nadzieję, że osoby, które czekają na informacje z supportu szybko od nich wiadomości otrzymają oraz otrzymają zwroty doładowań!
A modkom bardzo dziękuję za pracę, jaką wykonują, żeby to wszystko postawić na nogi. I podziwiam Was za cierpliwość. Trzymajcie się ciepło! <3