2.
Zdaje mi się, że Alienne po prostu była nieaktywna od tego czasu i nie miała okazji tego zrobić. Na pewno zrozumie wyjaśnienia Henrietty i stosownie to poprawi, więc dajmy jej chwilę na to. ;]
Ja mam dwa laptopy tak generalnie - jeden grat, którego używam do gier, które przegrzewają komputer, a drugi nieco solidniejszy (choć zepsuty, zaraz wyjaśnię) do szkoły, przeglądania internetu i innych takich.
Ten drugi to HP i jestem strasznie niezadowolona z niego - mam go od roku (dosłownie początku maja) i już w sierpniu zaczęła się rozklejać obudowa. W serwisie HP miał być maksymalnie trzy tygodnie, a ostatecznie dostałam go po prawie dwóch miesiącach, nienaprawiony i tylko z kwitkiem "jo, jak chcesz żeby ci naprawić, bo to twoja wina, to napisz, wyślemy ci wycenę". A zdaje się, że moja wina była dość wątpliwa, skoro wysyłali go aż do kilku specjalistów i nie byli w stanie dojść, co to jest. xD Pan w mediamarkcie mi powiedział, że po prostu z serwisem HP jest dramat, a co do tego modelu to już były z nim jakieś problemy.
Muszę niedługo go oddać do innego serwisu, ale to jest dość trudne przy nauczaniu zdalnym. Mimo to, mam nadzieję, że na początku czerwca już skończy pod opieką fachowca.
you can't get hurt by something you never had.