Po pierwsze, należy pamiętać, że
NIGDY nie należy podawać hasła, nawet administratorowi.
Jeśli nadal masz dostęp do swojego adresu e-mail, wykonaj procedurę odzyskiwania hasła, używając
opcję odzyskiwania hasła.
Jeśli jednak nie masz już do niego dostępu lub jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail z prośbą o odzyskanie hasła, skontaktuj się z nami, korzystając z formularza znajdującego się na dole strony. Formularz odzyskiwania konta zostanie wysłany do ciebie przez jednego z naszych agentów, co pozwoli nam zweryfikować, czy jesteś właścicielem konta.
Informujemy również, że jeśli twoje konto zostało zresetowane, nie będziemy w stanie anulować zresetowania. Nie ponosimy również odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone na twoim koncie w przypadku kradzieży i nie będziemy w stanie ich zrekompensować.
Wreszcie, w przypadku każdego wniosku o odzyskanie konta/hasła, zostanie przeprowadzona weryfikacja multikont. Obsługa techniczna Beemoov zastrzega sobie prawo do zawieszenia jednego lub więcej kont na czas nieokreślony.
Jeśli chcesz dołączyć zdjęcie do swojej wiadomości, dodaj link hostingowy do swojego obrazka, wsparcie Beemoov nie może przetwarzać załączników.