Nowe rzeczy już dropią. Miałam dwanaście sakiewek i wypadły mi trzy nowe ubranka.

Nowe rzeczy już dropią. Miałam dwanaście sakiewek i wypadły mi trzy nowe ubranka.
Może ktoś wytłumaczyć mi o co chodzi z tymi nowymi sakiewkami, pogubiłam się już? One już niby są? Gdzie?
Nie nowe sakiewki, dodali do starych nowe ubrania. Zwiększyli ich zawartość.
Ostatnio zmieniony przez Garneeeek (02-06-2021 o 19h46)
O jakby było miło gdyby ta liczba ZM nie była literówką. xD i tak dostałam za dużo
Ostatnio zmieniony przez Linnana (07-06-2021 o 22h38)
@Linnana
Bo okazało się, że ogólnie Żak z supportu oddaje 100% tej zdublowanej doładowanej sumy, a nie 10% Co więcej, jeżeli ktoś pisał na początku (mówię nadal tylko o doładowaniach z BF) i dostał 10%, to może się upomnieć JESZCZE RAZ i dostanie kolejny zwrot, tym razem "poprawny". Kij wie dlaczego tak działają. Nigdzie tego nawet nie napisali.. Nie sądziłam, że zrobi się z tego jeszcze większy cyrk.
@Down
Do supportu, przez zakładkę "Moje konto". Ewentualnie przez maila jeśli Ci wygodniej.
Ostatnio zmieniony przez Elentiya (08-06-2021 o 12h16)
Nadal nie otrzymałam zwrotu, ani nawet odpowiedzi. O BF nie pisałam, bo nawet nie wiem gdzie.
@Elentiya wciąż wydaje mi się, że 1450 ZM to jednak za duży zwrot, tyle ZM to ja chyba nigdy nie miałam, ale oczywiście nie narzekam. xD
@Linnana
Ah w takim sensie. A to już inna para kaloszy xd Witam w klubie. Też dostałam za duży zwrot. Ogólnie moim zdaniem to totalna loteria. Tym bardziej, że widziałam też zwroty, które były po prostu nierealne, bo matematycznie się nie zgadzały.
Tak w razie czego - wreszcie uznałam, że jednak może warto będzie odzyskać te podwójne doładowania z Black Friday więc... jeśli ktoś jeszcze tego nie zrobił, a chce to... podałam informacje odnośnie nowej i starej nazwy konta, starego i nowego maila itd. ale poproszono mnie jeszcze o podanie dat transakcji, o to jakiego środka płatności użyłam, o wartość i numery każdej transakcji (dziękować losowi za to, że korzystałam z PayPala) Może komuś kto jeszcze chce się bawić w odbieranie należności za podwójne doładowania BF ta informacja się przyda.
Edit.
Tak przy okazji... nie mam pojęcia skąd nagle pojawiło mi się dodatkowe 960 antycznych monet (tylko i wyłącznie). Nie mam żadnej informacji odnośnie tego, żeby był to zwrot, zresztą o zwrocie nie ma mowy, bo przecież pytali mnie o dodatkowe info w odpowiedzi na bilet więc... czy ktoś rozumie co się tu w ogóle dzieje? Czy usunięto nam coś z garderoby, czy może to bonus za jakieś wcześniejsze doładowanie?
Ostatnio zmieniony przez Orube (09-06-2021 o 16h28)
Śmieszy mnie, że za każdym razem mają inne wymagania wobec informacji, które trzeba im podać. Jak ja prosiłam o zwrot z BF, to podałam stary i nowy mail, stary i nowy nick, no i numer jednej transakcji. I tyle im wystarczyło. A teraz kombinują. Nie wiem, czy chcą zniechęcić do tych zwrotów, czy o co chodzi...
Dobra mam dosyć, firma odpisała mi ,że mam podać datę/daty transakcji, użyty środek płatności, wartość transakcji oraz numer/y transakcji czyli to co zostało wspomniane wyżej przez @Orube.
I szczerze to mam tego cyrku serdecznie dosyć bo mam lepsze rzeczy do roboty niż szperanie w kodach i szukanie tych odpowiednich z BF.
Nie wiem ile mają zamiar jeszcze zostawić butik i może jeśli do piątku będzie mi się chciało to coś pokombinuje,ale aktualnie to nie mam do tego podejścia ani chęci mimo tego ,że aż takiej dużej roboty by z tym nie było.
Jeśli ich celem było zniechęcenie to im się udało w moim przypadku.
Loool. To w ogóle jest cyrk na kółkach, bo ja odzyskałam bez podawania jakiejkolwiek konkretnej daty transakcji (poza tym istnieją tylko dwie opcje, w końcu to BF xd). Napisałam im, że to z 2019 roku i tyle. Poza tym podałam tylko nowy i stary nick oraz maila. Doładowywałam kartą, ale nawet 4 ostatnich cyfr nie potrzebowali..
Ja im tylko napisałam, że doładowałam w 2019 roku, a w 2020 już nie. Podałam nick, mail i napisałam, że już wcześniej podawałam im transakcje i numery karty i mogę wysłać jeszcze raz jakby co. Ale nie musiałam.
Że niby zwrócili AM za zdublowane zakupy graczom, których to spotkało.. No tyle, że nie. Komunikat wprowadza w błąd, bo najpewniej zwrócili tylko tym, którzy do nich napisali z problemem. Sama kupiłam dwa razy tego samego chowka przez ten bug. Nigdzie tego nie zgłaszałam i niczego też nie odzyskałam, a jajco jak w inwentarzy było tak jest dalej. Zakładam, że to kolejna sprawa, z którą trzeba się do nich zgłosić, tyle że mi się już nie chce xD Powinni to napisać w bardziej zrozumiały sposób, że osoby, które się do nich zgłosiły dostały zwrot, a jeżeli ktoś jeszcze tego nie zrobił, to może do nich napisać..
Btw obstawiam, że to przypadkowa zmiana, ale dzwonek z powiadomieniami jest teraz połączony z sekcją "Krótkie ogłoszenia", a nie z "Aktualności". Przed pożarem było na odwrót. Szkoda, że nikt nie wpadł na to, żeby obie te kategorie pod niego podłączyć. Dzwonek teraz nie informuje o eventach i odcinkach xd
Ostatnio zmieniony przez Elentiya (10-06-2021 o 16h29)
@up. To jest o tyle śmieszne, że dostałam ostatnio zwrot 460AM, ale sama nie wiem za co xD Nie pamiętam, bym kupiła coś zdublowanego, a i w garderobie nic takiego nie zauważyłam wcześniej.
Tak więc... informacja ta jest tak podana, ze nie wiadomo o co chodzi.
Ostatnio zmieniony przez Nishka (10-06-2021 o 17h52)
@Elentiya był jakiś bug z chowańcem? xD Ja mam dwie Musarose, ale to wtopa z mojej strony, tak szczerze to oddałabym za darmo, bo denerwują mnie dwa takie same jajka w inwentarzu.
@Linnana
Kiedy po powrocie eldy strona się już ustabilizowała i nie było męczących lagów, to w butiku z jajkami jakimś cudem nadal były. Strona nie reagowała, a potem okazało się, że kupiło się x tych samych jajec. To był dosyć masowy problem, sama mam dwa Fenki w inwentarzu. To raczej tej sytuacji dotyczy ten nowy komunikat, ale najwyraźniej wprowadza więcej zamieszania niż gdyby go w ogóle nie było. Supprot do tego nie pomaga, bo gracze dostają sprzeczne wiadomości. Jednym cofnęli te transakcje, innym napisali, że to nie bug i nie ma takiej możliwości.. XD
No ale tak szczerze to dobrze zrobili, że nie zabrali automatycznie zdublowanych chowańców, bo w sumie nie mają opcji sprawdzenia czy ktoś faktycznie kupił przez przypadek czy może chce mieć masę takich samych chowańców. Może na przykład liczę, że w przyszłości będzie opcja wrzucania na profil również nieaktywnych chowańców i w związku z tym zbieram armię Blobbych, nikomu nic do tego. xD
No ale skoro chowańców nie zabrali wszystkich to pytanie czym są te zdublowane elementy, których problem rozwiązali.
Hej. Przepraszam jeżeli takie pytanie już było albo pisze w nieodpowiednim dziale, ale nigdzie nie mogę tego znaleźć. Przeszłam całe TO na antycznej walucie. Czy jeżeli zrobiłabym teraz replay to czy dalej będzie mi schodziło z antycznej waluty czy już z maany? Czy ktoś może wie coś na ten temat? Bo z tego co zauwazylam to replay kosztuje 100maany. Z góry dzięki za odpowiedzi
@up Następnym razem napisz w tym wątku - [FAQ] PYTANIA NA TEMAT GRY. Przechodząc do pytania, to jeżeli masz dalej tą antyczną walutę to dalej będzie ci z niej pobierać. Za replay także powinno zabrać ci z antycznej waluty.
Dziękuje za odpowiedź. Niestety pokazuje mi ze kosztuje 100 maany i jak klikam to pisze ze mam niewystarczająco maany mogłabym uzbierać ta manę, ale boje się ze potem dalej będzie mi schodziło z many, gdzie waluty mam strasznie dużo do wykorzystania. Manę wolałabym przeznaczyć na NE...
Nie cytujemy osób nad sobą!
@Preseaa po pierwsze, nie cytuj osoby nad sobą. Wystarczy @ i skopiowany nick ew. "up"
Zapłacić 100 maany musisz za dostęp do replaya. Później powinno szarpać AM.
@Arha Mi za replay TO zamiast maany pobrało antyczne monety.
@Preseaa Może po prostu trzeba mieć tą odpowiednią ilość maany, ale zamiast niej pobierze antyczną walutę. Chyba, że coś się zmieniło w ostatnich dniach.
Ok, dzięki bardzo i sorki, zapamiętam na przyszłość już nie zaśmiecam wątku