Hej, jestem Hotaru i zajmuję się głównie grafiką komputerową. Jestem samoukiem więc nie rozwijam się szybko jednak staram się jak mogę aby każda nowa praca była lepsza od poprzedniej, dlatego też z przyjemnością przyjmę konstruktywną krytykę. Mam nadzieję jednak, że pomimo nie jednego popełnianego przeze mnie błędu w moich pracach spodobają się Wam one. c:
Tablet graficzny: Wacom Intuos S
Ekran graficzny: Wacom Cintiq 22 (pracuję głównie na nim)
Programy z których korzystam:
- Clip Studio Paint PRO
- Adobe Photoshop 2021
- Realistic paint studio
Na start chciałabym w osobny folder wstawić grafiki referencyjne dla moich OC razem z odnośnikiem do ich kart na Toyhouse (wystarczy kliknąć obrazek, są podlinkowane), gdyby ktoś był ich ciekawy gdyż, to właśnie one są zwykle głównymi bohaterami moich prac.
Na razie daję tylko kilka ale z czasem postaram się to uzupełnić.
♡♥︎♡
♡♥︎♡
Dla porządku w tym wątku postanowiłam wprowadzić oznaczenia spoilerów ponieważ ostatnim razem miałam wrażenie, że brakowało tu tego i robił się bałagan.
☽[OC]☾ - po prostu będą to moje OC albo OC moich znajomych, bo zdarza mi się nie raz rysować ich postacie
☽[FANART]☾ - fanart czyli fanart raczej też wszystko jasne
☽[DERPY]☾ - będą to głupiutkie, zazwyczaj szkice z moimi postaciami, rzeczy które mają tylko przedstawić jakąś sytuację albo być żeby były, prawdopodobnie będą niepoprawne anatomicznie ale zwykle są one robione na szybko więc nie przywiązuję do tego takiej wagi i nie widzę potrzeby wprowadzania poprawek nawet jeśli widzę, że powinnam takowe zrobić. Powiedzmy, że sens jest ważniejszy niż wykonanie.
☽[ZAMÓWIENIA]☾ - po prostu rysunki które wykonałam na czyjeś zlecenie
☽[INNE]☾ - czyli wszystko na co nie znalazłam kategorii bo rysuje tego za mało aby takową miały
☽[+WIP]☾ - "work in progress" czyli prace nad którymi jestem w trakcie ale mnie coś najdzie aby je pokazać przed skończeniem