• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
ODZYSKIWANIE PŁATNOŚCI Z ONEBIP
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
W związku z pożarem Beemoov umożliwia odzyskanie zakupionych wcześniej punktów poprzez udokumentowanie odbytej transakcji. Korzystając z pomocy jednej z użytkowniczek (@Elentiya) zdecydowałyśmy się utworzyć wątek, w którym postaramy się wyjaśnić, jak skontaktować się z OneBip, aby uzyskać ID transakcji z Beemoov.
ODZYSKIWANIE PŁATNOŚCI Z ONEBIP
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
W związku z pożarem Beemoov umożliwia odzyskanie zakupionych wcześniej punktów poprzez udokumentowanie odbytej transakcji. Korzystając z pomocy jednej z użytkowniczek (@Elentiya) zdecydowałyśmy się utworzyć wątek, w którym postaramy się wyjaśnić, jak skontaktować się z OneBip, aby uzyskać ID transakcji z Beemoov.
Żeby uzyskać ID transakcji przy płatności przez OneBip, należy napisać wiadomość na maila: info-pl@mobileinfo.biz, w której trzeba zaznaczyć, że potrzebuje się ID jednej transakcji do zwrotu i zawrzeć w nim dane tej transakcji z Beemoovem (datę, kwotę i nazwę firmy - Beemoov) oraz swój numer telefonu (należy pamiętać, aby przed nim koniecznie dopisać "+48") i sieć.
UWAGA! Jeśli nie znasz dokładnej daty transakcji lub kwoty, zaloguj się na selfcare.onebip.com, a następnie kliknij w zakładkę "One Time Transactions" lub wejdź na stronę operatora swojej sieci komórkowej.
Inną skuteczną metodą, którą przetestowała jedna z moderatorek, okazało się napisanie na adres mailowy support@onebip.com wraz z podaniem informacji: numer kierunkowy, kraj, numer telefonu, sieć.