Dostaliśmy i my w końcu. (Niby)Event letni będzie trwał do 16-tego lub 17-tego (nigdy nie wiem jak liczyć te 10 dni) sierpnia 2024.
Udanego polowania i zakupów
Strony : 1
#1 07-08-2024 o 13h53
#2 07-08-2024 o 17h31
Szczerze, nie spodziewałam się tego letniego eventu. Myślałam że go nie zrobią
#3 07-08-2024 o 23h57
@Mixtigame nie dziwię się, bo już teraz nawet nie zapowiadają eventów na insta, także nigdy nie wiadomo czy zrobią, czy nie.
Mam pytanie co do butiku. Dziewczyny, czy pojawił Wam się w butiku naszyjnik z zestawu "Orchid Dancer"? Ja go niestety nie mam (i w tamtym roku pamiętam, że też go nie miałam do kupienia). Wszystkie inne składowe tego zestawu są, tylko tego naszyjnika brakuje. Dziwne.
#4 08-08-2024 o 07h41
U mnie w butku też się nie pojawił ten naszyjnik, może trzeba to gdzieś zgłosić
Btw, chciało im się pozmieniać lokalizacje przedmiotów na mapie, a nie chciało się zmienić strojów (nawet na stare) xD Gdzie tu logika
#5 08-08-2024 o 12h51
Zgłosiłam błąd. Ciekawe czy w ogóle zdążą się tym zająć przed końcem eventu
@Milagrosella tu już chyba nie ma co szukać logiki:D
#6 08-08-2024 o 13h58
@aniewiem
Też nie mam w butiku naszyjnika.
#7 08-08-2024 o 14h28
@Mixtigame dzięki za cynk, czyli to zapewne jakiś globalny błąd (a przynajmniej na naszym serwerze).
#8 08-08-2024 o 15h52
@aniewiem Ja też nie mam, więc raczej tak.
#9 08-08-2024 o 21h10
@aniewiem
Nie zdziwię się jeśli okaże się że tylko na naszym serwerze występuje ten błąd. Ostatnio zawsze nam się coś przytrafia. Nie ma eventu bez niespodzianek.
#10 08-08-2024 o 21h31
No właśnie to ciekawe jest, że niektóre rzeczy tylko na naszym serwerze się psują.
Co do mojego zgłoszenia, to odpisali mi, że przekazali ekipie technicznej.
#11 10-08-2024 o 18h29
@aniewiem
Jedno trzeba im przyznać. Wzieli się za siebie i przestali ignorować zgłoszenia o błędach. Chyba nadzorujący im się zmienił.
#12 11-08-2024 o 23h42
@Mixtigame mam nadzieję, że nie ignorują, chociaż to w sumie nie wiadomo. Może tylko piszą, że przyjęli do realizacji, a tak naprawdę nikt się tym nie zajmie
#13 12-08-2024 o 12h01
Jeszcze mi nie odpisali, ale właśnie zobaczyłam, że w butiku pojawił się brakujący naszyjnik.
Aż jestem zaskoczona, że nie olali
#14 13-08-2024 o 14h18
@aniewiem
Może z powodu wcześniejszych skarg graczy zrobili kontrole i zmienili pracowników
#15 13-08-2024 o 14h48
@Mixtigame Całkiem możliwe albo po prostu bardziej ich pilnują
#16 15-08-2024 o 14h50
@aniewiem
Lepiej dla nas
Strony : 1