Nutka bardzo taka chillowa, ale nie zapadła mi tak jakoś bardzo w pamięć/ 8/10
Spoiler (kliknij, aby zobaczyć)
Ostatnio zmieniony przez Tsuyami (09-10-2021 o 18h39)
Ostatnio zmieniony przez Tsuyami (09-10-2021 o 18h39)
Trochę się przestraszyłam na widok backgroundu... Ale przecież nie to jest istotne w utworach, pozatym trzeba próbować nowych rzeczy. Ponownie byłam zaskoczona na tę miłą basówkę na start!... Ale potem- cóż, nie mój gust. Doceniam elektroniczne wstawki, które urozmaicają całość. Nie jestem żadną znawczynią muzyki czy wokalu, ale wokal też nie wydaje mi się szczególny. Jest ładny, oczywiście, ale wg mnie jak wiele innych... Obawiam się, że gdybym usłyszała ten kawałek w radiu, z miejsca bym o nim zapomniała.
Po prostu nie mój typ.
Nadal, nie razi ucha i choć nie jest w moim guście, może się podobać. Jest pogodny, nawet optymistyczny. Czasem tyle wystarczy
6/10
Wrzucam coś, co towarzyszy mi od naprawdę dłuższego czasu... Kojarzy mi się bardzo miło, z kombinowaniem, elegancją i niegrzecznymi pomysłami, które kryją się tuż pod powierzchnią- i wytwornych strojów i wyskokowych napoi
Charlie Puth- Betty Boop Remix
Ostatnio zmieniony przez Anatea (15-10-2021 o 08h22)
Lubię ten utwór daje mi taki scary spooky halloweenowy vibe. Brakowało mi zawsze w niej jakiegoś innego rytmu, bo nie wiedziałam jak się do niej bujać XD Puth nie jest moim faworytem w kwestii muzyki, ale ten kawałek mu się udał. Zwłaszcza początek to mój ulubiony fragment. 7/10
BoyWithUke fragment promocyjny
Ostatnio zmieniony przez Nymfa (15-10-2021 o 08h42)
Phildel - Beside You
Urocza piosenka. Ładnie brzmi i relaksuje. Jednak jak na mój gust jest zbyt spokojna i pomimo tego że to jest ładna piosenka to nie na mój gust.
7/10
The HU - Shoog Shoog
Sundara Karma - Flame
Pola Chobot & Adam Baran - Kurz
Wowowow, chwila... coś polskiego i nie jest to takie złe, fajna melodia, fajny klimat teldysku, wokal nie do końca ale tekscik okey, nono 6/10
A teraz klasyk na ta porę roku noc upiorów"